-->

كلمات اغنية السلطان مع الفيديو كليب - Al Sultan - محمد رمضان


من كلمات وألحان امير شيكو، ومن أخراج حسام الحسيني. طرح الفنان محمد رمضان أغنيته الجديده السلطان.

كلمات اغنية السلطان


العبدلله السلطان السلطان
العبدلله السلطان السلطان

انا عارف إن إسمي شاغل كل الحاقدين
وحب الناس ده كنز حتى شوفوا المعجبين
شايفني رقم واحد أصلي وسط المحبوبين
اصل النجاح ده رزق بعتوا رب العالمين
احلامي من غير سقف التطور
من صفاتي في الغابة الأسد ملك ماتعلمش إنه يطاطي
المكسب عندي غية مش هحلكوا المرة
دي كنت سامع كلامهم ومنفض مشغول مش فاضي
مطلوب منافس او محارب او مقاتل
انا شوفت ناس بتخلي الحق يبقى باطل 
مكمل لسة في الطريق عمال اماطل 
انا خدت كل الساحة ماسبتش متر فاضل 
طاير لفوق سكتي سالكه 
ماشفتش حد فيكم ماركه
انا صحيح والباقي فكه
يا مرحب بيكم بالمنافسة
ولسه 




العبدلله السلطان السلطان
انا سلك شائك ما انشغلش بالأسامي
ولسة ما اتخلقش اللي ياخد مكاني
انا بجري بأقصى سرعة بكل عزم بكل طاقة
نمبر وان هيفضل دايماً اسمي في البطاقة
نصيحة مني ليك ابعد يابني عن سكتي
إنك مشغول بأسمي ده دليل ناجح خطتي
نصيحة مني ليك سكت كتير عليك 
نصيحة مني ليك ملمحش وشك في حتتي
طاير لفوق سكتي سالكه 
ما شوفتش حد فيكم ماركه 
أنا صحيح والباقي فكه
يا مرحب بيكم بالمنافسه 
ولسه