-->

كلمات أغنية نهاية مسلسل ولد الغلابه مع الفيديو - بهاء سلطان

أعرب الفنان بهاء سلطان عن سعادته البالغة لاختياره لوضع صوته على تتر مسلسل الفنان أحمد السقا «ولد الغلابة»، وهو تعاون مثمر بينه وبين الشاعر تامر حسين والشاعر تامر علي والموزع عادل حقي.

تتر نهاية مسلسل ولد الغلابة

علمت كل الخلق
ازاي تعيش في النور
قضيت حياتي دروس 
وأهي لفت الايام
وبعيني شفت الفرق
بين اللي عاش مستور 
ويللي حياتي كابوس

انا كان ناقصني علام
وادي الظروف
خلتني اشوف
نفسي على كل لون
انا ابقى مين
من الطيبين
ولا شيطان ملعون

انا ولد الغلابة مغلوب على امري
مااتمنيتش حاجة في الدنيا غير ستري
وبقيد كل يوم اوجاعي في دفاتري

الحوجه لما تذل..
ولما الضمير بيموت
عيشة الحرام تغريك..
لما الحلال تنساه
نفسك تقول للكل..
انو انت مش جبروت

لسى انت فاضل فيك.. طيبه وحنيه
وادي الظروف
خلتني اشوف نفسي على كل لون
انا ابقى مين
من الطيبين ولا شيطان ملعون

انا ولد الغلابة مغلوب على امري
مااتمنيتش حاجة في الدنيا غير ستري
وبقيد كل يوم اوجاعي في دفاتري


قد ترغب ان تقرأ وتسمع بقية أغاني مسلسلات رمضان 2019